Optagelse.dk - Spørgsmål til supporten

For at indmelde en supportsag skal du oprette dig selv som bruger i vores supportsystem. Du kan læse mere herunder.

Efterfølgende kan du oprette og følge din supportsag via vores supportportal. Som findes herunder:
https://jira.stil.dk/servicedesk/customer/portal/5

Når vi besvarer dit spørgsmål, vil du modtage en mail med et link til din sag i supportportalen, hvor du kan se vores svar.

Supportsystemet er en standard engelsksproget løsning, og du vil derfor opleve engelske udtryk.

Sådan opretter du dig som bruger i supportportalen

Når du benytter supportportalen vil du blive spurgt, om du har et login. Hvis ikke du har det, skal du oprette dig som bruger.
Det gør du på følgende måde:



1. Klik på ”Sign up for an account”


2. Indtast gyldig Emailadresse du i fremtiden vil modtage adviseringer om henvendelsen på.
3. Adgangskode (Password) skal du selv vælge. Det skal bestå af 8 tegn og være en blanding af tal og bogstaver.
4. Navn udfyldes
5. CAPCHA udfyldes.
6. Når du derefter klikker på ”Sign Up” knappen er du oprettet som bruger på supportportalen.

Du bliver så ført tilbage til login-siden hvor du kan logge ind med den netop oprettede bruger.

Aktuel information og driftstatus

Current information and operation status